به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی صبح امروز چهارشنبه با «وینستون پترز» وزیر امور خارجه نیوزلند راجع به موضوعات دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و روندهای مرتبط با دیپلماسی با هدف خاتمه جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفتگو و رایزنی کرد.
گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و نیوزلند

سید عباس عراقچی به صورت تلفنی با وزیر امور خارجه نیوزلند گفتگو کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0