کد خبر : 66886
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژوئن 2026 - 19:44
-

عراقچی: نقض آتش‌بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست

عراقچی: نقض آتش‌بس در یک جبهه، نقض آتش‌بس در تمام جبهه‌هاست

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نقض آتش‌بس در یک جبهه، نقض آتش‌‎بس در تمام جبهه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی در فضای مجازی نوشت: برای توجه فوری، آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود.

وی افزود: نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است. ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.