کد خبر : 76978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 ژوئن 2026 - 10:50
-

عاشورا؛ مدرسه دائمی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است

عاشورا؛ مدرسه دائمی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس گفت: عاشورا مدرسه‌ای همیشگی برای آزادگی، مقاومت و مقابله با ظلم است.

استانها

 جمشید قائم‌مقام، عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان بر نقش مکتب عاشورا در تقویت روحیه ایستادگی، وحدت و عدالت‌خواهی در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به پیام جاودانه نهضت امام حسین(ع) بیان کرد: قیام عاشورا مدرسه‌ای همیشگی برای آزادگی، مقاومت و مقابله با ظلم است و ملت ایران با الهام از این مکتب، مسیر عزت و استقلال خود را ادامه می‌دهد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ما ملت امام حسین(ع) هستیم» افزود: درس بزرگ عاشورا، ایستادگی در برابر ظلم و پاسداری از ارزش‌های الهی است و امروز نیز این پیام در قالب مقاومت ملت‌ها در برابر استکبار جهانی تجلی یافته است.

قائم‌مقام با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در جامعه اسلامی تصریح کرد: همان‌گونه که نهضت حسینی با همراهی یاران باوفا به ماندگاری تاریخ رسید، امروز نیز پیشرفت و سربلندی کشور در گرو همبستگی، همدلی و خدمت صادقانه به مردم است.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: محرم فرصتی برای بازخوانی ارزش‌های دینی و اجتماعی است و تداوم راه شهیدان کربلا، تنها در سایه عمل به آموزه‌های عاشورا و خدمت صادقانه به مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.