ادعای جنجالی ترامپ درباره حمله پهپادی ایران به کشتیها/ رئیس جمهور آمریکا: آتشبس نقض شد

رئیسجمهور آمریکا در پستی در شبکه ترورث سوشال مدعی شد که ایران کشتیهایی را در تنگه هرمز هدف حمله پهپادی قرار داده و آتشبس را نقض کرده است.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.
الحدث نوشت: ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتشبس است.

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0