ادعای تازه آمریکا درباره حمله پهپادی به نفتکش در نزدیکی هرمز/ ماجرا چیست؟

یک مقام آمریکایی مدعی اصابت پهپاد منتسب به ایران به نفتکشی در نزدیکی تنگه هرمز شد.
به گزارش اقتصادآنلاین، والاستریت ژورنال به نقل از یک مقام آمریکایی: یک پهپاد ایرانی به یک نفتکش که حامل دو میلیون بشکه نفت خام بود، در نزدیکی تنگه هرمز اصابت کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0