کد خبر : 64899
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 می 2026 - 1:42
-

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و نیوزلند

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و نیوزلند

سید عباس عراقچی به صورت تلفنی با وزیر امور خارجه نیوزلند گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی صبح امروز چهارشنبه با «وینستون پترز» وزیر امور خارجه نیوزلند راجع به موضوعات دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و روندهای مرتبط با دیپلماسی با هدف خاتمه جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفتگو و رایزنی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.