کد خبر : 64896
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 می 2026 - 1:42
-

۲۳ کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند

۲۳ کشتی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۲۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۲۳ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینر بر و سایر کشتی های تجاری پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.

نیروی دریایی سپاه افزود: خلیج فارس یک پهنه آبی متعلق به مسلمانان کشورهای منطقه بوده و تجاوز و شرارت‌های ارتش تروریست آمریکایی مهمترین دلیل ناامنی آن در این ایام است. کنترل هوشمند تنگه هرمز به طور مستمر و صلابت و اقتدار در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.