آغاز حملات جدید اسرائیل علیه لبنان/ تلآویو مدعی عملیات قاطعانه شد

«ایسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم اسرائیل دوشنبه شب در ادامه اظهاراتش علیه لبنان مدعی شد: ارتش اسرائیل آزادی کامل برای عمل قاطعانه علیه هر تهدیدی دارد.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کاتس در ادامه ادعاهایش افزود: ارتش اسرائیل به تخریب زیرساختهای تروریسم [حزب الله]در لبنان ادامه خواهد داد.
شبکه الجزیره، اظهارات کاتس همزمان با آن صورت میگیرد که وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که از زمان آغاز دور جدید حملات اسرائیل به این کشور از دوم مارس گذشته (۹ اسفندماه ۱۴۰۴) تاکنون، شمار قربانیان به ۴ هزار و ۱۷۵ تن رسیده است.
این وزارتخانه همچنین افزود که در این مدت همچنین ۱۲ هزار و ۱۶۴ تن دیگر نیز زخمی شدند.
از سوی دیگر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر نیز به تلاش تل آویو برای برهم زدن آتش بس در لبنان هشدار داد و گفت: نقاط اختلاف زیادی در روند مذاکرات بین واشنگتن و تهران وجود خواهد داشت، برخی طرفها میخواهند مذاکرات را خراب کنند، اما از هر دو طرف اصرار بر راهحل را احساس کردیم، هر گونه تشدید تنش در هر نقطهای از منطقه خواه در لبنان یا غیره، بر مذاکرات تأثیر خواهد گذاشت و متأسفانه این نخستین بار نیست که نتانیاهو باعث تشدید تنش در منطقه میشود، ادامه اشغال اراضی لبنان بایستی پایان یابد و به حاکمیت لبنان احترام گذاشته شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0