برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا | زمان آغاز مذاکرات فنی اعلام شد

یک خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات ایجاد شده است.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس؛ وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که مذاکرات فنی در سطح کارشناسی میان ایران و آمریکا، با میانجیگری پاکستان و قطر، هفته آینده از سر گرفته خواهد شد. به گفته سخنگوی این وزارتخانه، رایزنیها با طرفهای ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهمنامه ادامه دارد و توافق شامل ایجاد خط ارتباط مستقیم میان تهران و واشنگتن برای جلوگیری از بروز مشکلات است.
در همین راستا، پیش از این، ، نخستوزیر قطر شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «فایننشالتایمز» تصریح کرد که ایجاد یک خط تلفن مستقیم میان ایالات متحده و ایران برای جلوگیری از کارشکنی بازیگران خرابکار در مسیر بازگشایی تنگه هرمز ضروری است.
ایران و آمریکا روز یکشنبه هفته جاری، نشستهایی را با یکدیگر و با حضور پاکستان و قطر به عنوان میانجی، در بورگناشتوک سوئیس برگزار کردند. این گفتوگوها به تشکیل تیمهای فنی و نظارتی انجامیده و گفتوگوهای فنی در آینده ادامه خواهد یافت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0