کد خبر : 77530
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 ژوئن 2026 - 20:54
-

فوری/ حزب الله یک بیانیه مهم صادر کرد

فوری/ حزب الله یک بیانیه مهم صادر کرد

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای از نقض آتش بس در جنوب لبنان از سوی اسرائیل خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا، حزب‌الله در بیانیه‌ای تصریح کرد: «برای بار دوم طی کمتر ۴۸ ساعت گذشته، ارتش دشمن اسرائیلی عامدانه دو شهروند لبنانی را هدف گرفت؛ شهروندانی که در روستای کفررمان برای سر زدن به محل سکونت خود آمده بودند.

دشمن اسرائیلی مدعی شده که این شهروندان تهدیدی علیه نظامیان اشغالگرش بوده‌اند، طی این حمله جنایتکارانه که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با موشک پهپادی متخاصم انجام شد، دو شهروند غیرنظامی به شهادت رسیدند.

مقاومت اسلامی مجددا تاکید می‌کند اقدام دشمن، نقض آشکار آتش‌بسی به شمار می‌رود که مقاومت تا به الان بدان پایبند بوده و در عین حال موارد نقض آتش‌بس دشمن را رصد می‌کند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.