کد خبر : 78278
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژوئن 2026 - 0:54
-

این تیم هم مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد

این تیم هم مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد

دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص شد. تیم مس شهر بابک مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هفته سی‌ویکم لیگ آزادگان امروز (شنبه، ۶ تیر) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی با سه گل از سد نفت و گاز گچساران گذشت و مس شهر بابک برابر نیروی زمینی پیروز شد تا صعود این تیم هم پس از نساجی قطعی شود.

نساجی در پایان این هفته با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، مس شهر بابک با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۵۱ امتیاز در رده سوم است.

در انتهای جدول، داماش گیلان با ۱۴ امتیاز در قعر جدول است. نود ارومیه با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جای دارد و شهرداری نوشهر با ۲۶ امتیاز در رتبه شانزدهم است.

نتایج هفته ۳۱ لیگ یک:

شهرداری نوشهر یک – یک مس کرمان

هوادار ۴ – یک داماش گیلان

پارس جنوبی جم ۲ – صفر نود ارومیه

پالایش نفت بندرعباس صفر – صفر صنعت نفت آبادان

نفت و گاز گچساران صفر – ۳ نساجی مازندران

مس شهر بابک یک – صفر نیروی زمینی

فرد البرز ۲ – یک سایپا

آریو اسلامشهر ۲ – صفر بعثت کرمانشاه

مس سونگون یک – یک شناورسازی قشم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.